معاونت توسعه مدیریت
26 اسفند 1397
معاونت توسعه مدیریت
شرح وظایف
- تعیین خط مشی و تدوین برنامه های اجرائی در امور اداری، حقوقی، رفاهی، مالی، پشتیبانی، مدیریتی و سایر زمینه های مربوط در چارچوب سیاست ها و خط مشی های کلی سازمان
- برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر تهیه و تنظیم بودجه سازمان با همکاری و مشارکت واحدهای ذیربط
- نظارت بر توزیع و تخصیص بودجه بین واحدهای مختلف و نظارت بر اجرای آنها
- بررسی، مطالعه و تدوین سیاست ها و برنامه های راهبردی مدیریت منابع انسانی
- برنامه ریزی، تأمین و توسعه منابع مالی مورد نیاز از محل های مختلف
- برنامه ریزی به منظور طراحی نظام ارزشیابی آموزش های ضمن خدمت کارکنان در جهت بهبود مستمر برنامه های آموزشی
- ساماندهی و هماهنگی نظام های اطلاعاتی و نظارت بر نحوه تشکیل، استقرار، طبقه بندی و نگهداری آمار محصولات حوزه های مختلف
- برنامه ریزی به منظور جذب منابع لازم جهت ارتقاء کیفیت و کمیت امور رفاهی کارکنان
- پیش بینی راه های توسعه روحیه و رفاه و فعالیت های فوق برنامه اعم از ورزشی، تفریحی، سیاحتی و زیارتی کارکنان
- نظارت بر حسن جریان اداری و مالی سازمان به منظور انجام صحیح و سریع وظایف و فعالیت ها در ستاد و مراکز استان ها
- برنامه ریزی به منظور تعیین احتیاجات آموزشی کارکنان سازمان و نظارت بر تهیه، تنظیم و اجرای برنامه های لازم در این زمینه
- بررسی و برنامه ریزی در خصوص نحوه تأمین نیروی انسانی متخصص و کارآزموده
- نظارت بر تنظیم و پیشنهاد بودجه سازمان و پیگیری سیر مراحل تصویب آن
- نظارت و مراقبت بر کلیه امور مالی به منظور حفظ و رعایت مقررات مربوط
اشتراک گذاری